Sv: Pause fra Atkins/Ketolyse EN dag, hvor mye kan man forvente å gå opp?
Opprinnelig lagt inn av Musungen, her.
Hei du, tusen takk for svar
Tror nok ikke sprekken skal kaste meg av selve dietten, tenker bare mest på at jeg kommer til å gå opp masse, også blir jeg litt deprimert av det, hehe. Men vannet går vel av, og da er det vel ikke det verste som kan skje.... Orker ikke å ta med egen mat, synes det blir litt ubehagelig samtidig som jeg ikke har lyst til å sitte der som en eller annen særing som spiser noe annet enn de andre... Orker ikke å besvare masse spørsmål om det heller. Så det er nok en sprekk som må være løsningen her.
Så med andre ord bør jeg passe karbohydratene mine, selv om jeg allikevel spiser såpass at jeg faller ut av ketosen? Jeg tenker at siden jeg først sprekker, så kan jeg vel kanskje unne meg et kakestykke? Men hvis det ødelegger mer, dropper jeg selvfølgelig det.
Men som nevnt i hovedteksten - er jeg nødt til å starte på introduksjonsukene igjen? Altså de to ukene? Er ikke så veldig stress egentlig, men greit å vite Hvis ingen vet, så gjør jeg det jo bare....
Jeg er ingen ekspert, jeg sier bare hva jeg ville gjort siden jeg har hatt noen ubehagelige opplevelser med slike sprekker. Jeg får vondt i magen, ubehagelig metthetsfølelse og et sukkersug noe så vannvittig ( etter feks en snitte).
Jeg synes du skal gjøre som du vil og prøve, slik at du vet hvordan en sprekk virker inn på kroppen din. Jeg ville nok feks spist mest mulig pålegg og minst mulig brødskive og evt tatt meg et kakestykke.
|