Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 23:39   #18
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel
Red face

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Etter som jeg forstår så blir du utredet for ME og eloverfølsomhet? Jeg har ME og er eloverfølsom. Og tørr på hender og føtter er jeg uansett kosthold, men det blir verre i miljø med mye elmagnetisme i lufta... Ikke alltid luftfuktigheten har så mye å si heller.

Ellers er et lavkarbokosthold det som gir meg mest energi og som holder meg mest mulig frisk.

Jeg er nok ufør uansett kosthold osv, men jeg har slått meg til ro med situasjonen og gjør det beste ut av det. Jeg gjør det jeg orker og hverken mere eller mindre.

Hei !
Det var jo litt interesant...som å høre om meg det...er også el-overfølsom, tørr på hender(sprekker/eksem) og føtter etc..og har trolig ME(ikke diagnose ennå)..
Jeg tror også at lav-karbo gir den beste helsen, jeg går ikke tilbake til høy-karbo igjen. Lav-karbo er heller ikke lav-karbo..er jo mange varianter... Ser du prøver Atkins... hva er dine erfaringer så langt? har du feks prøvd OE eller noen av de andre?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat