Spørreundersøkelse for "overvektige"
Hvorfor denne spørre runden:
Jeg VET at det IKKE er Melke fettet(Metta fett) som forårsaker Vestens Pandemi av :
Fedme,Diabetes,Bryst-kreft,ADHD,etc.etc.
Har masse vitenskapelige studier på det! Har sendt en masse av dette til de ansvarlige myndigheter,men man ser ut til å være redde for "noen"?Hvem er de redde for?Mills med sin "VitaHjeteGod",som lager nettopp Hjertefeil,fedme ,Diabetes,Bryst-krefteller Møller med sin Tran,som lager Kreft,Blodpropp,Slag etc.
Så, undersøkelsen er for å få de som lider av "sykdommer" fra denne Ernærings galskapen til å se det selv,og til å tørre å trosse"ekspertene".Christian Drevon og resten av dem tror nok (kanskje) på det de prediker,de har ikke lært noe annet,det sto i pensumet deres!!! Men mye av det de har lært er direkte helseskadelig for oss!
Hei
Jeg er Arvid Gerhard.eks.trener i 6år(power/speed) for padleren Knut Holmann,men det er historie nå,men kjekt å ha med seg videre! Det som er MYE viktigere enn å trene noen til OL gull, er å gjøre noe med den Fedme,diabetes,Bryst-kreft,ADHD Pandemi som råder i Vesten!
Derfor vil jeg starte en spørreundersøkelse! dette må jo være anonymt,så navn spiller ingen rolle.kun kjønn,alder,vekt,evt.sykdom! Trenger flest mulig "Overvektige"&(Diabetes)deltakere. Tenker på unge og middelaldrene opp til ca.40år!
1. Brukte du H-melk & Meieri-Smør som barn og ungdom?
2. Brukte du Skum./lett-melk & Plante Margarin som barn/ungdom?
3. Bruker du H-melk & MeieriSmør nå?
4. evt. hva bruker du nå?
5. Brukte du Tran,Sel-olje annet Omega-3 som barn/ungdom?
6. Bruker du noe av dette nå?
7. Bruker dere Micro-ovn?
8. Har du barn selv og er de friske? Tenker ADHD,hyper,allergier,astma,diabetes,dysleksi!
9. Hvilken melk og fett har de brukt?
10. Har dere/de brukt Micro-ovn?
PS! Det er viktig å si noe om NÅR du begynte å legge på deg!
om du ønsker å være med?
[Moderert: Fjernet epostadresse, svar i tråden eller send PM til arvid g]
med vennlig hilsen
arvid g
Sist redigert av arvid g : 15-04-09 kl 08:04.
Årsak: Fjernet epostadresse, ref. forumreglene.
|