Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 17:20   #8
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spørreundersøkelse for "overvektige"

Opprinnelig lagt inn av arvid g, her.

1. Brukte du H-melk & Meieri-Smør som barn og ungdom?Nei til H- melk, ja til meierismør i helgene. Ellers margarin
2. Brukte du Skum./lett-melk & Plante Margarin som barn/ungdom?Drakk hjemmeblandet lettmelk frem til 13- års alderen. Ikke drukket melk siden
3. Bruker du H-melk & MeieriSmør nå?Drikker ikke melk, spiser masse meierismør på ketolyse
4. evt. hva bruker du nå?Steker i solsikkeolje, olivenolje på salater etc
5. Brukte du Tran,Sel-olje annet Omega-3 som barn/ungdom?Ja, ble tvunget i tran hele barndommen
6. Bruker du noe av dette nå?Har tatt omega-3 en periode i det siste
7. Bruker dere Micro-ovn?Ja, har gjort det de siste 15 årene, men ikke veldig mye
8. Har du barn selv og er de friske? Tenker ADHD,hyper,allergier,astma,diabetes,dysleksi! 2 barn med barneastma, et av dem utredes for dysleksi nå
9. Hvilken melk og fett har de brukt?Lettmelk, Bremykt
10. Har dere/de brukt Micro-ovn?Ja, men ikke mye. Et par ganger i uken, kanskje
PS! Det er viktig å si noe om NÅR du begynte å legge på deg!
om du ønsker å være med?
Kvinne, snart 42 år, 167cm og veier 94kg. Begynte å legge på meg for alvor som 18- åring etter å ha begynt med ppiller. Har aldri vært slank, da. Ble slanket av helsesøster da jeg var et år gammel. Adoptert, biologisk familie med overvekt og hjerte/karsykdom.
Fikk selv konstantert dia2 som 37- åring.

Bare ta kontakt om det er noe mer!