Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 19:16   #11
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spørre undersølkelse for "over vektige"

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvordan utarter det seg???? Kan det testes ut?? Jeg lurer på om jeg også kan være det... Det går greitt hjemme, men med en gang jeg kommer på jobb hvor det surrer og går maskiner overalt (og da mener jeg overalt..) kjenner jeg at det begynner å prikke/stikke i huden, især ansiktet som i tillegg blir hektisk rødt. Får samme småvonde prikkinga/stikkinga hvis jeg prøver meg på solarium...

Aner ikke om det kan testes, jeg har gitt opp å prøve og få en diagnose, for 10 år siden fikk både mamma og jeg høre av legen at vi måtte nok til psykiater fordi man kunne jo ikke bli syk av strøm... Nå er det mere anerkjent, men jeg gidder ikke å prøve å få en diagnose, jeg vet at jeg ikke tåler strøm. Jeg skjermer det jeg ikke tåler med en type mikrochip og holder meg unna steder jeg blir dårlig.
Jeg får vondt i hodet, muskelsmerter, prikking i armer og bein, trøtt, ukonsentrert, lett for å bli syk. Symptomene er i grunn de samme som av ME, men jeg klarer selv å skille ut de, siden jeg vet hva jeg blir dårlig av når.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat