Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 22:24   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Hva spise når man er forkjøla?

Jeg prøver å holde meg på 20-25 karber om dagen og er i ketose, noe jeg ikke vil ødelegge. Men nå har jeg vondt i halsen på 5. dagen og har også blitt skikkelig dårlig.. Jeg sliter med å få i meg mat og jeg har jo ikke lyst til å spise noe høykarbo, for da blir jeg jo verre.

Nå har jeg spist krem og bringbær/ rask bringebæris to ganger i dag... Og det er jo ikke helt bra hver eneste dag...

Skal man bare prøve å gjøre det beste ut av det og spise så lavkarbo man kan, men spise det man får ned?
Jeg tenkte å lage en stor porsjon av tomatsuppa til ziggy, den er god og den får jeg nok ned også og den metter.... Men tomatsuppe og fløte og bringebær i flere dager? Ødelegger jeg mye da? Det blir jo skrint med både grønnaker og proteiner fra kjøtt/fugl/fisk da... Mulig jeg klarer å spise cottage cheese og creme fraiche også.

Hva gjør dere når dere er syltet forkjølet?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat