Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-09, 11:16   #6
arvid g
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
arvid g er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Er slanking sunt?

for mye fett på kroppen tilsier at enkelt funksjoner ikke er i balanse! Lavt Stoffskifte og Østrogen dominans er vanlig årsak! begge enkle å rette opp,men ikke med din leges moderne medisin. Kutte ut ALL Fler-umetta fett/oljer(alle de som er flytende i kjølskapet) for de knekker Stoffskiftet ditt,ogv da skal du jamen slite for å finne normal vekta di,den som det er tenkt at din høyde og beinbygning skal bære. Men,det er noen skjær i sjøen ved slanking! Hos de fleste av dere der ute er nok kroppsfettet temmelig umetta,som igjen vil bety at eks. ved å trene noe særlig hardere enn "snakkefart",da blir det frigjort en masse uheldige fettsyrer i blodet,som igjen hemmer bruk av Glukose & Oksygen. dette vil gi Lavt Blodsukker og stresse Bukspyttkjetelens funksjoner! Østrogen produserers i store mengder i kroppsfettet,både hos kvinner og menn,så en reduksjon av fettet gir mange helsegevinster!Topp Stoffskifte og topp fett,Kokos olje(ekstra virgen),Meierismør etc er bra saker! Nok animalsk Protein er meget veiktig! Så va det dette med sukeret da! Det ser ut til at "dere der ute" er livredd sukker! De som blir 100år nå,spiste sukker&siryp i "bøtter og spann",de var slanke og hadde lite diabetes! Beveget seg mer,ja,,men en masse av dem beveget seg ikke noe mer enn i dag! Jeg bruker masse Honning og Søt frukt,noe som er meget bra.Jeg veier 73. på 1,75,med lite fett.trener kun 1 x uka,Sterk muskulatur og god nok kondis. Kroppen trenger sukker,hvis ikke går Kortisolet opp,"spiser" musklene,for å omdanne dem til sukker!
Lette folk har større mulighet for et Langt&Friskt liv!
arvid g

arvid g er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kroppens behov Svar med sitat