Sv: Er slanking sunt?
Opprinnelig lagt inn av arvid g, her.
det er ikke bare greit,men meget viktig,men best med riktig søt frukt,honning og sjokolade(UTEN soya/solsikke lecitn)appalsin juice m/litt havsalt drikker jeg mye! Kaffe m/kremfløte,honning og litt havsalt er glimrende,kaffe/h-melk hindrer for stort av Jern og fremmer Østrogen avgiftninga i Leveren.
ag
Hei Arvid.
Hvorfor havsalt i juicen og i kaffen? jeg vet kroppen trenger salter, men NaCl er det jo mye av i havsalt..det må jo være MYE sunnere med CELLESALT, URBASE, REAL SALT, MINERALSALT/rosa salt etc...mye mer mineraler i disse...
og hvis appelsin-juice skal være sunn må den være fersk-presset(ikke varmebehandlet)..
Jeg tror det du ramser opp her ikke er faktorer som holder deg frisk. Det er vel mer trening og fettet som holder deg sprek...og forhåpentligvis grønnsaker.. og ikke honningen og den søte frukten. DU TÅLER det ja og har god helse tross det, men så har du muligens hatt ganske god helse hele tiden(hvordan skulle du ellers trene noen til OL-gull dersom du selv var syk og mange helseplager).. Din grense er nok høyere enn hva mange her inne tåler. fordi de fleste har dårligere helse og må derfor være STRENGERE enn det du må være ...
Beklager hvis jeg plukker på deg og det du skriver, men synes jeg måtte kommentere noe av det... du tåler det nok
|