Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?
Opprinnelig lagt inn av Elisabeth33, her.
Hei. Har tenkt litt på det jeg skrev sist om fedon
Fedon er perfekt for de som trener mye
Fedon er perfekt for barn
Fedon er perfekt for friske mennesker som vil være sunnere og justere blodsukker litt bedre og holde seg friske
Fedon er IKKE den beste dersom du er overvektig og/eller har noen diagnoser/sykdommer eller noen særlige helseplager. Du bør altså være ganske frisk og da er Fedon veldig bra tror jeg. Hvis du er syk/har plager må det "sterkere" saker til! Fedon gjør deg ikke sykere, men å snu en sykdom med det vil nok ikke være effektivt nok.
Da må du høyt opp med fettet og kan ikke kalle det Fedon lenger. for å komme så høyt opp med fett, må du ned med karbo og proteiner.
Fedon-inspirert med litt høyere fett høres fornuftig ut synes jeg utifra at du høres ut som en frisk person som er interessert i trening og ikke har så mye overvekt. Dersom vekten skulle øke på dette er det bare å gå ned på karboene dine og muligens proteiner(hvis du overdriver der)
Lykke til uansett
Jøss, her var det hard kritikk. Mamma har ME og var veldig overvektig. Hun gikk ned 35kg på et drøyt halvår med fedon lindberg, hun ble MYE friskere på alle vis og 5 år etter holder hun vekta og spiser på samme vis.
Kritiserer du Fedon bare fordi det ikke fungerte for deg, eller fordi du har hørt om flere som det ikke fungerer for?
Jeg har i allefall hørt om flere sterkt overvektige som har gått ned mye på fedon og som har fått en mye bedre helse til tross for kronisk sykdom.
|