Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-09, 00:03   #2
danish
Seniormedlem

danish sin avatar

Medlem siden: May 2008
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spm

Hei.

Konsentrasjonen går som regel ned i starten, men tar seg opp igjen. (Hos meg er den merkbart bedre enn før.) Fire uker er sikkert nok, men så er det mye forberedelser ukene før. Det kan være lurt å legge det til efter alle eksamene. Omveltninger er sjeldent lurt rett før man skal legge ut om europeisk idèhistorie og nikomakisk etikk.

I norske innholdsfortegnelser (og hele EU) er fiber allerede trukket ifra antall karbohydrater. Dere skal derfor ikke trekke fra fiberinnholdet på matvarer solgt i EØS/EU.

Ultra på Lade har masse Ketolyse-produkter, hvis jeg husker rett. Dere kommer dit med buss nr. 4 fra Munkegata, dernest ved å gå opp mot City Lade og ned mot og forbi Lefdahl (langs bilveien).

Ta ellers bussen til Storlien. Den går som regel fra Munkegata, men har egne busser for studenter, tror jeg. Ring 72 55 33 94 mellom 09:00-15:00 og spør. Det koster 25 kroner. KONSUM har kyllingkjøtt og bacon til 60 svenske kroner kiloen, creme fraiche til 38 svenske per liter, billig og god ferdigsauser o. s. v. De har til og med lowcarb-energy drinker (og tro meg, de sparker). Det er mye penger å spare på det.

In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat