Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-09, 09:16   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Drikker du eggemjølk?

Jeg føler at denne fantastiske drikken som danish tipset om i denne tråden: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait er så fantastisk til all slags bruk at den må bli bedre kjent.

Drikker du eggemjølk?
Har du testet choccolatte av den feks? Eller kakao?
Jeg lager choccolatte av den: 2 eggeplommer, 1 liten ts kakao, en halv ts splenda, pisker eggene med stavmisker, smelter 50g smør/kokosfett( usalta smør er bedre enn salta, men med søtning i går det helt fint med salt smør)og heller på 2 dl vann, heller smør og vann i eggene samtidig som jeg pisker eggene så de ikke koagulerer. Lager så sterk espresso av pulver, dobbelt mengde pulver, heller eggeblandingen i et glass og kaffen over, og kaneldryss! Voila, frokost i en fei!

Og, nei det smaker ikke egg! Jeg prøvde uten søtning i med salt smør, det ble ikke godt, så med salt smør synes jeg man må ha litt søtning i. Kokosfett passer fint også!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat