Sv: Tror du at det er mulig at alle kan spise seg friske?
JA JEG TROR AT DET ER MULIG
jeg kommer ikke på noen sykdommer jeg vet om såfall..vet ikke hva HASHMITOS er som en nevner da men....
Jeg tror man kan bli mer eller mindre kvitt alle sykdommer ja. Men ikke når det er gått så lang tid at det er blitt skader av det(men da er vi over på skader som vi ikke kan telle med her).Hvis det er tidlig i forløpet tror jeg på det...
Følsomheter er lov å ha for det. Svake allergier etc... så lenge det ikke begrenser livet i stor grad... at man må ta litt hensyn til det teller jo som kurert vil jeg si... så lenge det ikke begrenser livet...
Jeg er også EL-følsom. Jeg tror jeg kan bli bra av den. dvs at jeg må ta noen hensyn hjemme(ikke ha trådløs, sove ved kilder, bo under høyspent-linjer etc), men at jeg kan bli såpass bra at jeg ikke trenger ta hensyn til det ellers.. AT DET IKKE BEGRENSER LIVET MITT i særlig grad...
Jeg forutsetter at man også dekker primær og sekundær-behovene også for å få dette til.
Altså frisk luft, mosjon, søvn, og ikke utsetter kroppen for unormal stor belastning når det gjelder kjemikalier, stråling(el-felter), muggsopp, forgiftninger, forurensinger etc...
Man kan godt være noe sensitiv for dette. Så lenge det ikke begrenser livet(omskolering etc er jo greit..da er man i gang med skole/jobb igjen) og kan fungere bra etterpå...
Jeg tåler heller ikke muggsopp. Dette tror jeg ikke at jeg kan bli helt kvitt. Jeg kan ikke bo i hus med det(det bør ingen), men jeg tror jeg kan bli så bra at jeg ikke trenger ta så mye hensyn til det lenger ellers..
Så jeg forutsetter et nokså sunt miljø rundt også når jeg sier at dette er mulig.. For det er det som er naturlig for kroppen 
.
Det hjelper ikke med RETT DIETT dersom du er kvikksølv-forgiftet og har fyllinger i munnen fortsatt.... Da må du ta ut den og så tror jeg du kan bli bortimot helt bra av rett diett + kosttilskudd/kjerringråd etterpå...Men dette er vel mer skade enn en sykdom kanskje...Men jeg tror du kan bli bra av mange skader også!
|