Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-09, 16:07   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tror du at det er mulig at alle kan spise seg friske?

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth33, her.

JA JEG TROR AT DET ER MULIG

Jeg er også EL-følsom. Jeg tror jeg kan bli bra av den. dvs at jeg må ta noen hensyn hjemme(ikke ha trådløs, sove ved kilder, bo under høyspent-linjer etc), men at jeg kan bli såpass bra at jeg ikke trenger ta hensyn til det ellers.. AT DET IKKE BEGRENSER LIVET MITT i særlig grad...

Jeg håper for din del at du klarer å spise av deg eloverfølsomheten, men jeg vil nok fortsatt påstå at jeg tror man ikke kan bli kvitt del helt, man kan bli bedre, helt klart. Jeg har blitt bedre i løpet av 10 og kun spist lavkarbo i perioder, og jeg har vært like følsom uansett kosthold. Men først havner man i en bølgedal for så i løpet av år kommer seg litt lengere opp.
Jeg har skjermet all strøm her hjemme og vi bor uten naboer nærmere enn 500m-2km unna oss. Hjemme blir jeg ikke dårlig, men så fort jeg kommer meg ut på feks kjøpsesenter, da kjenner jeg beina bare svikter under meg.
Moren min og tvillingsøstra mi har spist lavkarbo i mange år, men de er eloverfølsome for det.
Ja, dette begrenser kanskje livet mitt, men jeg bryr meg ikke så lenge jeg kan få gå hjemme og fungere såpass at jeg kan ta meg av hus og unger, jeg trenger ikke noe mere.
Men ellers, jeg har kommet meg langt fra da jeg var 14 år og sov 16 timer i døgnet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat