Sv: Hei! Start 20. april
Opprinnelig lagt inn av JuneM, her.
Sense: Jeg hadde ikke stort til plan etter kuren jeg heller, men jeg hadde ikke like lyst på godteri etterpå. Og jeg tror magesekken hadde forminsket seg litt, for jeg spiste mye mindre enn før også.. Så det har vært lett å holde vekta 
Men jeg lurer på noen ting ang ketolysekuren:
-Spiser dere minst 4 egg om dagen? Har hørt at man skal det?
-Bruker dere mye krydder? Og hva kan man evt. IKKE bruke?
-Burde man vente noen uker før man spiser ketobrødet?
-Hva av alkohol burde jeg holde meg til? Sist gang gikk det i hvitvin og sånn LITEøl.. Men jeg er russ, så tar gjerne imot noen forslag!
Jeg har ikke hørt den "regelen" om 4 egg.... hmmm... kanskje noen andre kan svare på dette? 
Jeg bruker en del krydder fordi jeg elsker krydder! Har ikke hørt at det er noen krydder en ikke skal spise. Men rent salt kan jo binde litt væske i kroppen, så det er kanskje ikke så lurt å spise veldig saltholdt mat sån rett før veiedag. Men som sagt det er jo kun væske, ikke noe farlig Jeg elsker ostechipsene med diverse krydder på! Nesten fast kveldskos her... hehe
Det med brødet lurer jeg også på....
Ang. alkohol så går det fint å drikke sprit bare man blander med sukkerfri brus e.l. Trodde også rødvin går greit, men tørr(?) jeg har ikke så mye greie på vin, men har hørt noe om at den må være tørr, uten at jeg vet hva det betyr. Men når man drikker alkohol så setter man ketosen litt på "hold" en stund, for kroppen vil hele tiden foretrekke å forbrenne det som er enklest for den -og både alkohol og raske karbohydrater kommer inn under dette. Så kroppen vil altså forbrenne alkohol helt til alkoholen er utav kropppen før den tar fatt på fettet igjen. Sån sett kan man risikere litt treig vektnedgang hvis man drikker ofte og mye alkohol.
Arrester meg gjerne om jeg opplyser feil nå alså...