Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-09, 22:36   #16
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Tror du at det er mulig at alle kan spise seg friske?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Å, nei, jeg tok det ikke som kritikk Og det jeg skrev var bare en forklaring på at dessverre så er jeg overfølsom for elektromagnesitet uansett hva jeg spiser og ikke spiser.

Jeg synes også dette er et veldig interessant tema, eller faktisk spennende! For det er helt klart mange plager og sykdommer som kan bedres betraktelig ved å kutte ut raske karbohydrater og øke på med riktig type fett.

Man kan ikke spise av seg diabetes type 1 feks siden det kommer av at man ikke produserer insulin i det hele tatt, men mange med diabetes 1 har jo blitt mye bedre og har kunnet bruke lavere doser insulin.

Og det er flere eksempler på folk med diabetes 2 som faktisk har spist av seg hele diabetesen!

Nope..du tar nok feil med Diabetes 1. Stod i siste nr av MAT OG HELSE...stod det om nettopp det. Ei jente på 17 år som klarte å regulere dette helt med mat.
Men det finnes jo noen andre sykdommer også da, men alle livsstil-sykdommene(som utgjør 80-90% av sykdommene vi har) kan nok kureres med mat og tilskudd...

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat