Sv: Hei! Start 20. april
jeg har hørt at man skal kjøre ren ketolyse i begynnelsen, dvs kun kjøtt fett og gr.saker....også går det an å prøve seg frem med brød, sukkererstatning, atkins barer osv etterhvert. alle reagerer vel ulikt, men jeg har opplevd at vekta mi stagnerer helt når jeg bruker atkinsbarer. men jeg går da ihvertfall ikke opp, så de er grei å ha i veska hvis jeg skal bort og ikke vet om det er mat tilgjengelig. samme med brød, men har uansett ikke funnet noe jeg liker ennå, så får heller klare meg uten.
så bra at det er så mange her med ca samme målsetning da. da kan vi stå litt sammen til sommeren også, når selve kuren er over. problemet mitt hver gang har vært etter kuren, har spist nok karbo for 3 mnd på en uke jo. tror ikke magesekken min har noen begrensninger i det hele tatt,,,,sukk....
hadde vært fint om dere kanskje la inn litt hva dere spiste og sånn, er jo kjempefint med ideer??
i dag spiste jeg kylligfilet med brokkoliblanding og masse smør til frokost/lunsj og maula koteletter til middag. hadde ikke noe lavkarbomat tilgjengelig på kvelden for da var jeg på besøk, så de er det jeg har spist i dag. også masse vann da

|