Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-05, 22:07   #6
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 52
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

jeg er enig med deg alfie. av og til (og svært ofte) er det vanskelig å komme seg ut når man sitter i godstolen. jeg merker det dersom jeg ikke har fått trent i arbeidstida (som jeg er så heldig at jeg kan). trett etter middag, godt med en liten halvtime på bikka, og så er h...vete i gang. men jeg får rett og slett dårlig samvittighet der jeg ligger og forsøker å overbevise meg om at i dag, i dag er det greit å sløyfe treninga.

så er det det med motivasjon. jeg er enslig, så det er bare meg i heimen. det vil da si at det er lite å ingenting som holder igjen. husarbeidet tar jeg når jeg vil. maten lager jeg når det passer meg. og jeg har ingen katt enda. så for meg blir det rekreasjon, avveksling, avspenning og bare deilig å komme ut i frisklufta, eller ned på treningssenteret. andre som har hensyn å ta, har det nok ikke så lett. det har jeg forståelse for men jeg er ikke enig i mange av mine nå gifte/samboende kameraters prioriteringer og disponering av tid. i de fleste tilfeller er det planlegging som skal til, så kan både han og henne komme seg ut å være i aktivitet, dersom de ønsker det.

så er spørsmålet, ønsker de det?

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat