Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 09:47   #12
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye smør og melk spiser dere egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har måler hjemme, og da jeg fikk mistanke om at melkeproteinet kunne være synderen, så testet jeg, og kom fram til samme resultat hver gang, mye melkeprodukter påvirket blodsukkereret negativt. Jeg tenker sånn at kroppen ikke klarer å nyttigjøre seg det, og gjør det om til glukose i stedet for. Om det i prinsippet er sånn det skjer, er jeg ikke helt sikker på, men dette er hva som skjer i alle fall. Jeg er meget disponibel for LADA (sykdommen -latent autoimmun diabetes hos voksne, ikke bilen ), så jeg må være veldig forsiktig! LADA kan man ikke spise seg frisk fra

NÅr måler du da? Like etter måltid og noen timer senere? Jeg har bare målt to timer etter inntak av melkeprodukter og da fått resultater mellom 3.7 og 4.2. Ellers ved inntak av grønnsaker og kjøtt får jeg mellom4 og 4.7 to timer etter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat