Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 13:23   #8
Reiseglad
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Alder: 51
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd Ultratone Figurforming?

Hadde prøvetime i går på Ultratone, det var utrolig deilig. Nesten som en massasje, bare innvendig på en måte.
Prøvetimen var ment for å få igang blodsirkulasjonen samt lymfene? Skulle visst gjøre slik at kroppen kvitter seg med avfallsstoffer? Er dette riktig mon tro???
Har bestillt meg en serie på 10 timer (ALT for dyrt egentlig, men hva gjør man ikke når sydenturen bare er 6 uker unna), skal gå 2 ganger i uka og da er det musklene som får unngjelde. Skal stramme opp mage, rumpe, lår og lovehandels.
Er litt usikker på om dette egentlig funker, men er villig til å prøve. Leste en artikkel http://www.safira.no/Ultratone_Mariannes_dagbok.doc om ei som hadde gått ned mange kilo (ca 35 kg tror jeg det var), og som underveis hadde tatt Ultratonebehandling for å unngå overflødig og slapp hud når hun var ferdig. Det hadde visstnok fungert veldig bra, og hun hadde stram og fin kropp når hun var ferdigslanket takket være Ultratone.
For meg høres dette egentlig for godt ut til å være sant, har kun tro på hard trening for å få muskler, men er desverre alt for lat til å ta en masse situps akkurat nå, så da prøver jeg dette.

Skal teste dette ut og gi dere rapport om hva som skjer med kroppen min underveis (dersom det skjer noe som helst da )

Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat