Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 15:16   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tre måneder i ketose og bare tre-fire kg

Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

-men jeg ville kanskje tro at man ble flinkere hver gang, så slankeerfaring burde jo telle positivt

Kroppen er en finurlig sak! Den har blant annet noe som kalles metabolisme, og en lang historie med slanking kan midlertidig ødelegge den, særlig om man har vært på lavkaloridietter, sultekurer og drukket pulver og erstatningsprodukter. Faktisk er det jojoslankerne som sliter verst med å gå ned i vekt, gjerne fordi kroppen rett og slett må venne seg til å få tilført riktig og nok næring, i stedet for å bli sultefora.
Da jeg gikk ned mine første 20 kg, så bare rusla jeg ned i vekt uten det minste problem. Jeg har aldri slanka meg før De siste sitter en smule bedre, men vedlikehold har vært like viktig for meg som vektnedgang, og nå ser det ut til at kroppen min responderer igjen, og jeg er ganske nære mål.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat