Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 17:54   #20
LineJM
Seniormedlem

LineJM sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Dine mål og delmål?

Hmm, må innrømme at jeg ikke har hatt delmål, jeg starta i juni i fjor med 117,5kg og har satt 70kg som endelig mål. Har nådd 85,5kg denne uka og er strålende fornøyd!
Unner meg bøker jeg har lyst på jeg innimellom når jeg blir ekstra fornøyd på veiedagen
Noen spurte meg hva slags belønninger jeg satte for meg selv underveis og det satte meg litt ut. Jeg var da ganske nettopp starta og jeg hadde egentlig ikke tenkt på delmål . Etter den samtalen så tenkte jeg å lage små premier ved hver 5/10 kg men det har bare sklidd ut og jeg synes ikke det har vært noe savn.
Ellers så syns jeg at fordelene ved denne MÅS (Måte Å Spise) er premie nok. Bare det å kunne gå inn i stadig mindre klesstørrelser er en deilig følelse som øker mestringsfølelsen. Var inne og prøvde bukser og måtte ha størrelse 46 i generous for en tid siden. Da svevde jeg fornøyd hjem med bukse jeg og trengte ikke noe mer løft den dagen .

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat