Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 20:02   #56
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvilket lavkarbokosthold/diett bør jeg velge?

Jeg har følt meg veldig frem det siste halvannet året på hvilket kosthold jeg skal velge og har vært innom både South Beach, Ketolyse, Atkins og Fedon. De siste 2 ukene nå har jeg ligget på en fordeling på 10% Karbs, 20-25% proteiner og 65-70% fett uten å tenke så mye mer over det annet at jeg skal ligge på rundt 35 gr karbohydrater om dagen. Dette er vel tilnærmet den fordelingen som OE baserer seg på? Jeg må si at jeg merker en markant forbedring på energi, humør og fordøyelse enn jeg har gjort når jeg har fulgt en bestemt filosofi. Så nå ble jeg jo veldig nyskjerrig på OE da, og lurer på om dere kan anbefale noe litteratur utenom den infoen som ligger inne på forumet her?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat