Opprinnelig lagt inn av hede
men jeg får rett og slett dårlig samvittighet der jeg ligger og forsøker å overbevise meg om at i dag, i dag er det greit å sløyfe treninga.
andre som har hensyn å ta, har det nok ikke så lett. det har jeg forståelse for men jeg er ikke enig i mange av mine nå gifte/samboende kameraters prioriteringer og disponering av tid. i de fleste tilfeller er det planlegging som skal til, så kan både han og henne komme seg ut å være i aktivitet, dersom de ønsker det.
så er spørsmålet, ønsker de det?
Gode poeng. Eneste grunnen til at jeg kom igang med trening i det hele tatt var at jeg hadde treningstime med fysioterapeut 3 ganger pr uke. Når noen ventet på meg var det vanskeligere å finne gode unnskyldninger..... Nå er jeg nede i 2 ganger, og har i tillegg kommet igang med egen trening. Hjemme på stuegulvet 3 ganger pr uke.
Jeg har ingen barn som bor hjemme lenger og heldigvis har jeg en samboer som selv trener to ganger pr uke + spiller golf så ofte han kan (helst hver dag). Han har ikke NOE imot at jeg prioriterer trening. Er vel bare glad for at jeg har kommet meg opp av sofaen ! Også vil han jo gjerne ha meg med på golfbanen da !