Opprinnelig lagt inn av Camz, her. Slenger meg med på fettfestivalen jeg også Skal til Kreta om 9 uker så det hadde vært herlig å få litt ekstra fortgang i sakene her. Om det ikke virker så har jeg iallfall prøvd Syns det er veldig interessant å se resultatene av denne "testen". Er fasinert av hvordan teori og praksis henger sammen Skal også bli litt flinkere til å bruke trimform apparatet mitt på magen å se om det kan hjelpe på for litt oppstramming. *håper håper* Har begynt en ny vane om morgenen, har alltid dårlig matlyst og sliter med å få i meg mat da, men på den annen side så får en jo hodeverk uten mat så nå har jeg begynt å ta meg en kopp te med en toppet skje cocosa i. Dette metter, og jeg føler at det kickstarter fettfesten om morgenen. Det har iallefall gitt overraskende gode resultater så langt.
Opprinnelig lagt inn av Camz, her.
Slenger meg med på fettfestivalen jeg også Skal til Kreta om 9 uker så det hadde vært herlig å få litt ekstra fortgang i sakene her. Om det ikke virker så har jeg iallfall prøvd Syns det er veldig interessant å se resultatene av denne "testen". Er fasinert av hvordan teori og praksis henger sammen Skal også bli litt flinkere til å bruke trimform apparatet mitt på magen å se om det kan hjelpe på for litt oppstramming. *håper håper* Har begynt en ny vane om morgenen, har alltid dårlig matlyst og sliter med å få i meg mat da, men på den annen side så får en jo hodeverk uten mat så nå har jeg begynt å ta meg en kopp te med en toppet skje cocosa i. Dette metter, og jeg føler at det kickstarter fettfesten om morgenen. Det har iallefall gitt overraskende gode resultater så langt.
Lykke til! Dette går bra! Bare hold ut!