Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-09, 09:07   #113
Reiseglad
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Alder: 51
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16. mars?

I dag er jeg hoppende glad! Sola skinner, all snøen har IGJEN regnet bort, og forhåpentligvis har våren endelig kommet til oss nordboere også (har i helgen sett værmelding fra østlandet og observert at det har vært strålende sol, t-skjortevær og opp mot 18-20 grader mens det her har snødd og regnet om hverandre og målestokken har vist 4 grader. Argh! Urettferdig!). Men nå skinner sola og livet er ikke så verst alikevel (fremdeles bare 4 grader, men hva gjør vel det når sola skinner)

Var på vekten i dag tidlig og den viste 67,6 lette kilo. Jippi! Er så glad for at det endelig har løsnet for meg. Nå er det bare knappe 6 uker til vi reiser til Kreta, kanskje klarer jeg et par kilo til før det, det hadde vært så utrolig deilig.
I dag skal jeg ha min første av en serie på ti timer med Ultratone figurforming. Forhåpentligvis gir det resultater slik at jeg kan sprade rundt i bikini om seks uker med en slankere OG litt strammere kropp. Det bør bare funke til det svinprisen!!!!!

Håper dere andre er like glad som meg i dag. Ha en strålende uke, og brenn fett med et smil, det skal jeg gjøre

Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat