Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-09, 09:46   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Skal på weekendtur og trenger noen råd

Når eg er på tur så er eg på tur, dvs at eg bruker lite energi på å tenke på det eg putter i munnen. Smaker gjerne på pastaen, potenene eller risen, men er ikke det som er mat for meg lengre så ikke så vanskelig å velge vekk.
Eg veit med med meg selv at når hverdagen starter igjen så er eg tilbake til Ketolyse og holder meg der. Er ikke sånne turer i løpet av året som gjør at man blir overvektig, det er når hverdagen blir en fest at ting går gale.

Når jeg skal ut å reise starter jeg gjerne å spise litt mer karbs dagene før, for eksempel noe frukt og sånn slik at kroppen ikke får sjokk når jeg faktisk ikke har samme kontrollen på maten.

Kos deg med det du har lyst på, men selvsagt med måte og så er det rett tilbake på ketolysen når du er hjemme igjen