|
Sv: Noen som starter 16. mars?
Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.
Hei alle sammen, og vel overstått påske!
Da har jeg kommet meg inn i slankemodus igjen, og har vært i ketose siste 15 dager. Gått ned 2,5 kilo og er veldig fornøyd med det. Kom på 63,0 i dag og håper å se 62-tallet i løpet av uken!
BMI 25,9 i dag og har igjen 6 kilo før jeg er fornøyd. Da har jeg BMI på 23,4 og håper at dette er innen rekkevidde i løpet av mai. Da hadde jeg gått sommeren lyst i møte!
Håper dere alle har like stort pågangsmot som meg om dagen, dette er en LEK! Jeg koser meg gjenom kiloene!
God tirsdag til dere alle!
En liten oppdatering fra meg...
Nå går vi snart inn i mai måned og det går sakte med kiloene.. Føler jeg hopper opp og ned som en jojo, og skjønner egentlig ingen ting...
Har vært nede i 61,5 kilo, men på vekten i dag tidlig viste den 63,4 kilo igjen... Har kommet til et platå, men håper dette er kortvarig. Gjør jeg noe feil? Her er en dagsmeny for min del:
Frokost: 1 skive brød med masse pålegg (proteiner)
Lunsj: 2 skiver brød med masse pålegg
Middag: Ketolyseplser, himmels gryterett eller noe godt kjøtt fra grillen...
Hva kan jeg gjøre for å få fortgang på sakene?
Skal være i ketose til 13. mai og har da 2 uker på meg for å komme skikkelig på gang.
Begynte 1. apri som 65,5 kilo og har da gått ned 2,1 kilo på 4 uker... Hadde håpet å kunne veie 56/57 innen sommeren, men med dette tempoet rekker jeg ikke det...
Takker for råd og hjelp!
|