Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-09, 11:20   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Stått stille siden midten av uke 1, uke 5 nå

Hverken vekt eller målebånd gir utslag. Jeg gikk ned 2.5kg de første dagene og siden ikke noe, dvs det har gått litt opp og ned(men det er vann kjenner jeg på fingrene).

Jeg prøver å spise ca 75-80% fett, 15-20%proteiner og resten karbo og ligger på 20-25 karber om dagen og er i ketose.

Burde jeg kutte tvert ALLE mjølkeprodukter utenom smør? Eller er det slik at man kan tåle ost og creme fraiche, men ikke ferskost som cottage cheese eller fløte?
Søtstoff må jeg nok kutte helt ut i allefall.

Skal jeg kutte ut alt som er laget av mjølk og holde meg til kokosmjølk som erstatning?

Jeg prøver å spise grønnsaker slik at i allefall 15 karber er fra grønt, men noen ganger har det blitt litt lite og litt mye fløte/cottage cheese.

Jeg spiser NOK fett, men mulig det kan være for mye med 80g protein pr dag? Jeg er 160cm høy og burde veie 60kg, noe jeg absolutt ikke gjør.

Jeg synes jeg har stått stille så lenge nå, at jeg må gjøre noen tiltak.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat