Sv: Min datter ble kalt tjukk i barnehagen.
Jeg har en guttunge som går i 8. klasse, og som sannsynligvis IKKE kommer til å få noen karakter i gym fordi han har for stort fravær.
Han er av de ungene som vokser i bredden og i vekt FØR høyden. Sååå han er ganske blubben nå, og kort av vekst.. Dermed vil han IKKE ha gym sammen med de andre. Han har alltid vært veldig sterk i hele kroppen, og tynn, men nå klarer han ikke løfte sin egen vekt lengere; noe de fleste andre guttene klarer lett. Han vil heller ikke dusje sammens med de andre for han er tykk med sideflesk..(han sier det selv)
Han spør meg stadig vekk om ikke jeg kan spørre dere her på nettet om råd, men jeg vet jo at det er nok naturen som må gå sin gang. Puberteten må nok passere før jeg tør gjøre noen drastiske endringer, men jeg kjøper dette lettbrødet til ham, lager mat som jeg spiser selv, og prøver begrense alt på en minst mulig synlig måte. MEN så er han på besøk hos andre og der fråtser de.
Jeg har ingen råd til deg, jeg kan bare si at guttungen min er nok i samme bås som jenta di...