Sv: Hei! Start 20. april
Opprinnelig lagt inn av tingeling2009, her.
Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!! 
Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk 
Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall 
Jeg skal også veie meg på fredag men jeg jukset i dag og jublet av glede over å være 3,5 kg mindre. Sikkert masse vann da jeg er/var stinn av vann. Men 3,5 vann er supert det og:-)
Jeg er også full av energi. Jeg er i mye bedre humør og føler meg ikke trøtt og tiltaksløs lengre. Utrolig bra!
En liten stund etter hvert måltid begynner jeg å fryse. Hva disse frysningene kommer av vet jeg ikke. Noen andre??
|