Sv: Vg føler seg truet av lavkarbo!
Jeg må innrømme at jeg egentlig er veldig i tvil hva jeg skal mene, siden begge deler har fungert utmerket for meg.
De første 23 kiloene gikk jeg ned ved hjelp med VG's Vektklubb og jeg stabliserte vekten i 1/2 år. Søkte litt rundt omkring og fant lavkarbo kosthold og ikke minst mange vitnesbyrd om dennes fortreffelighet. det har helt klart fungert for meg, da jeg har snart gått ned 10 kg til og jeg trives bra med kostholdet og tror nok ikke jeg helt går tilbake til høykarbo. Kanskje noe mer Fedonish?
Ulempen med Vektklubben var et jeg var mer avhengig av hard trening for å gå ned, mens lavkarbo har rotet hardt med Hypothyreosen min. Strever fælt med å stablisere den nå og har mange tegn på at min tidligere godt regulerte Hypothyreose er nå totalt på bærtur og jeg nok skulle øket på medisinene.
Hva er rett og hva er galt? Det er utrolig lett å få et "relgiøst" forhold til det som fungerer for deg.

Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
|