Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-05, 21:12   #4
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av *Tulla*

Jeg er helt fersk på dette (har ikke startet ennå, men har planer om å gjøre det)

Så jeg lurer litt på noen ting (har snappet om noe med å lese litt rundt her, men ikke skjønt dette helt)

1. Hvor mye/mange brødskiver kan man spise av Lindbergbrød hver dag?

2. hva kan man ha til pålegg?

3. ser at en del spiser 01% fett yougurt- hvorfor den og ikke en annen - hvor mya pr dag?

4. Hvor mye kjøtt feks til middag?

5. Er det noen begrensninger i antall måltider om dagen?

Håper jeg ikke lager rot i systemet med å legge den ut her

Hei Tulla
Kan prøve å svare så godt jeg kan...men litt vanskelig når jeg ikke vet om du er atkinser eller lindberger...

1) Atkinsere kan ikke spise kornprodukter i det hele tatt før laangt utti fase 2. Lindberger kan vel det, men sikkert i moderate mengder
2) Egg i alle varianter, skinke og andre kjøttpålegg, majones, smør, leverpostei, tomat, paprika og augurk osv...Og ost/smøreost ++
3) allerede svart på ser jeg
4) Atkins har vel ingen grense, men man skal spise til man føler jeg seg mett bare.
5) Så vidt jeg vet så er det ikke det. Selv prøver jeg å spise 4-5 måltider hver dag. Men jeg vet også at mange spiser ca 6 små måltider hver dag.

Du kan jo kikke litt i diverse dagbøker her, så ser man hvordan folk spiser... Ellers er det jo egne frokost tråder etc
Velkommen hit Tulla & lykke til

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat