Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-09, 14:04   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCO - bivirkning av Orfiril?

Opprinnelig lagt inn av novise, her.

Ok...så i prinsippet kan jeg faktisk ha insulinresistens uten at det slår ut på testene...

Skal bort å speile meg og fortelle meg at jeg er riktig så slank og fin i dag...sier jeg det nok ganger blir det sikkert en sannhet Det gråspettede håret er det verre med, derfor skal jeg tusle opp til frisøren en tur så blir jeg både slank, fin og ikke minst feiende flott på håret

*fyyyyyk*

Altså, insulinresistens er en tilstand, og ikke direkte en sykdom, man kan kalle det prediabetes. Slår det ikke ut på testene har du det ikke, men det betyr ikke at du ikke får det igjen om du har hatt det dersom du begynner å spise høykarbo igjen.

Bra, you tell that mirror! Det er det man kaller affirmasjoner. Så lenge det er noe man vet man kan godta, så vil man gjerne tro på det så lenge man gjentar det nok

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat