Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-09, 15:07   #10
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Stått stille siden midten av uke 1, uke 5 nå

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Av egen erfaring vil jeg anbefale deg å kutte på karbene, selv må jeg langt under hva du referer til for å tape vekt. Snittet mitt ligger på 9 karber daglig de siste ukene,- og endelig ser det ut til å løsne. Om jeg spiser opp mot 15-20 står jeg helt stille.

80 g protein blir nok for lite for deg, og ja,- kutt søtstoffet, det r ikke bra for noe

Er enig at du bør kutte på karbsene, iallefall gi det ett forsøk, men er overhodet ikke enig at du skal helt ned på 9 gr. Da får du i deg for lite karbs rett og slett. Forsøk med rundt 15 g, for selv om du er i ketose så betyr det dessverre ikke at man automatisk går ned i vekt.
Kunstig søtning er nok en forutsetning at du kutter og gjerne holder deg unna i 6 uker og kanskje prøve på om du tåler det da, men i små mengder.

Ønsker deg lykke til og håper det løsner snart. Er på samme sted som deg, altså at det står i ro så skjønner frustrasjonen din godt