Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat
Opprinnelig lagt inn av supha, her.
Er det din 2 uke nå? Jeg er i uke 2 nå, men denne uka har jeg ikke gått ned så mye enda (200 g). Men tror kanskje kroppen må omstille seg litt... Men jeg drakk et glass med zero i går og fikk så sinnsykt vondt i hodet og kvalm /vondt i magen. Har ikke drukket det på nesten 2 uker, har prøvd bare å drikke masse vann.
Brus? Æsj Høhø, nei, ikke godt å si, det kan visst påvirke, jeg liker ikke brus. Puh! Sårri 
Jeg har nettopp avsluttet min uke nummer to, ikke veid meg ennå, for jeg sto opp for kort tid siden, spennende i alle fall! Håper på nedgang enten på vekt eller målebånd.
Det er liksom det, at jeg er ikke en hobbyslanker, går jeg ned i vekt så skal det være et varig resultat.
Jeg har hatt én regelrett sprekk én gang i løpet av snart tre år (og da var jeg full, grisesulten og sto foran et kjøleskap blotta for lavkarboalternativer ... ), og da mener man liksom alvor. Ikke bare fordi jeg vil bli slank, selv om det også er veldig hyggelig da jeg stort sett alltid har vært overvektig i en eller annen grad siden barnsben og det er gøy å prøve noe nytt , men fordi jeg vil komme så langt fra den røde blinkende dia-lampa som overhodet mulig, og puste ut og føle meg frisk på ordentlig! Lei av vektnedgang, nå. Vil bare leve og ikke tenke noe mer på det! Det er mottoet til Fettfestivalen 2009 : Ferdig med slanking -en gang for alle 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|