Sv: Tror jeg gir opp
Ja jeg har ikke tatt det så hytt med variasjonene fra dag til dag, men det rant litt over i dag morges da jeg hadde gått opp såpass (det er fredagene som gjelder i hodet mitt også selv om jeg veier meg hver dag).
Så da kan det altså være jeg har ødelagt hele forbrenningen siden jeg gikk mye ned på kort tid sist, men nesten har fått på meg alt igjen.... Da er det vel ihvertfall ikke vits å fortsette....? Men hvorfor kan dette skje egentlig....? Hvis kroppen ikke kan forbrenne karbs så MÅ den jo ha noe annet å ta av slik jeg har forstått det... og hva annet har den enn fettet i en slik tilstand da? Jeg er ikke svak i kroppen lengre, så jeg tror ikkje jeg tærer på musklene.
Jeg har eggløsning i disse dager, kan det påvirke vekttapet? Jeg så ikke sammenheng med EL tidligere, kun mensen. Gikk da opp 1 kg de første dagene.
Totalt er det jo 1 kg pr. uke, men syns det er rart de 2 kg forsvant de første 4 dagene, og så har det ikke rikket seg etter dette.... jeg har nesten max utslag på stixene hver gang jeg tester = hver dag *kremt*
Spiser jeg for lite fett? Vann? For få karbs? Så menyen min grei ut?
Jeg trener ikke, annet enn med Bailine. En skal jo bygge muskler med elektrodene, så det kan jo være det er det som skjer. Men likevel så skulle jeg tro jeg ville gå nedover utover dette også...eller?
Jeg har en fast dag i uka som teller (fredag) men synes det er greit å kunne lære kroppen litt å kjenne mtp. syklus, hva jeg spiser og hvordan det påvirker vekten. Men kanskje jeg skal slutte.... skal tenke litt på den...
Tusen takk for all støtten! Dere er så utrolig gode å ha *klem til dere alle*
Monicah: Jeg har ikke gitt meg ennå, prøver litt til Jeg fikk bare aldeles nok i dag morges....