Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-05, 10:32   #3
konepone
Medlem

konepone sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Oslo, men snart Flateby
Alder: 50
konepone er en juvelkonepone er en juvelkonepone er en juvel

Dette var en fin tråd, mofe!!

Opprinnelig lagt inn av mofe

..for en slik en har vi vel ikke..?

Jeg tenkte at vi kan samle alle filmene vi liker her, jeg! Ogås si fra om det går noen bra filmer på TV!

Ikveld skal jeg se Americas Sweethearts på ZTV, med Catherina Zeta-Jones og Julia Robert. Har ikke sett den før, og jeg liker Julia Roberts veldig godt

Forresten er www.imdb.com en veldig bra side, hvor man kan finne info om "alle filmer i verden".. Søk f.eks på favorittskuespilleren din, og få opp alle filmene han/hun har spilt i - og hva slags filmer som spilles inn, osv osv.

Så - share!

(forresten er det kanskje dumt at om man diskuterer innholdet i filmen fordi at er jo ikke alle som har sett den)

God ide!!! Og jeg er enig i at imdb.com er en kjempebra side for oss filmfans! Mannen min har investert store pengesummer i hjemmekinoanlegget sitt, men det gjør ingenting, så glade i film som vi er. Og når du snakker om favorittfilmer...hmmm hvor skal jeg begynne..., tar en topp ti liste, jeg..
1) Frihetens Regn (Shawshank Redemption) utrolig bra film!
2) The Usual Suspects - tenkefilm, men gud bedre for en slutt!
3) Robin Hood - Prince og Thieves (herregud, har sett den 316 ganger...)
4) Lystløgneren -Liar, Liar - hylende morsom
5) Shine - så mye fin musikk, da
6) Pirates of the Caribbean (jada, liker store blockbuster-filmer, selv de uten noe intellektuell føde)
7) Double Jeopardy - bra film
8) Oi, holdt på å glemme: OCEANS ELEVEN - den skulle vært på 3 plass altså...
9) Stikket med Robert Redford og Paul Newman, gangsterfilm med twist!
10) Alle katastrofefilmer a la Armageddon...

Oi, det skulle jo vært såmange flere på den lista. Men jeg holder meg langt unna grøssere, er en pyse. Så på The ring for to år siden, og er redd enda. Fytterakkern!
Hva synes du forresten om Americas Sweethearts i går da, mofe? Liker Julia Roberts, hun er kjempeflink!! Ha en fortsatt fin dag! (Kanskje jeg misforsto tråden litt, skulle man ikke ramse opp ti filmer? )

Vi åler oss sakte nedover.........

konepone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat