Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-04, 09:30   #10
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Jeg hadde tidligere stort behov for søtt og trodde ikke jeg kunne klare meg uten.

Etterhvert avtok behovet for søtt og nå har jeg overhodet ikke suget lengre.

Det samme har jeg opplevd, behovet har avtatt. Bruker sjelden sukkererstatninger, kun litt når jeg baker til andre kommer. Akkurat nå baker jeg ikke noe til oss, men vi spiser litt krem (uten sukker) River en kvart tsk 80%Lindt sjokolade over...eller litt nøttestrø....
Har prøvd å la vær å erstatte alt jeg spiste før (snop) med lovlig gotteri. Ene og alene for å kvitte meg med behovet for å putte noe i munnen, som jeg tror for min del mye er en stygg uvane, mer mentalt enn noe annet.

Når jeg er ferdig med ketose perioden, kommer jeg til å bake litt igjen, da kommer jeg sikkert til å bruke fruktose. Ellers så har jeg hørt rykter om at det skal komme enda en ny sukkertype, med enda færre karber i...Vet ikke når
Kanskje noen andre som vet....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat