Sv: Tror jeg gir opp
Opprinnelig lagt inn av Sense, her.
Opp 400 gram i dag Er jeg rar når jeg reagerer på dette? 
Jeg e så matlei at jeg får nesten ikke i meg noe ting. I går spiste jeg bittelitt middagsresten fra i forgår til frokost, ziggys tomatsuppe til lunsj og ett pizzastykke (oopsieinspirert pizza) + litt salat.
Drakk mye vann og var kjempe aktiv hele dagen (anlegger hage). Har gangsperr i hele kroppen i dag. Men nå har jeg altså gått opp 600 gram på to dager. Jeg kan ikke for det men snakk om demotivasjon
Men tenkte jeg skulle gi det en uke til. Hvis vekten ikke snur da så tror jeg at jeg prøver meg på Lindberg e.l. Kan jo være jeg må ha litt mer karbs for å gå ned, eller er det helt feil tanke?
Tusen takk til dere som gidder å svare og støtte meg! det er jammen ikke lett å sitte i den situasjonen jeg gjør nå.
Hei hei!!!
Du må ikke gi opp etter så kort tid.
Jeg tror du kansje spiser for lite mat, slik at kroppen sparer på alt den får i seg. Jeg så det første innlegget ditt, der du skrev litt om hva du spiste til alle måltidene så bra ut, men prøv innimellom alle de måltidene å spis f.eks. noen osteskiver, noen pepperoni biter o.l. for det kan hende du spiser for lite fett.
Jeg har spist og spist mye rare feite ting, og samboeren min har bare sittet å sett rart på meg, for han kan ikke skjønne at dette kan fungere!! Men jeg har nå gått ned 5,5 kg på 11 dager, men en kan ikke forvente at det skal virke på samme måte for alle.
Kansje trenger kroppen din litt tid til å komme seg skikkelig igang
Du må i alle fall ikke gi opp så raskt, bare stå på å hold ut å prøv litt til!! Lykke til!!
|