Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-09, 13:02   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror jeg gir opp

Hei Sense. Jeg skjønner du er frustrert, men du har fått mange gode svar her.
Jeg synes du skal stille deg selv noen spørsmål, som Frøy er inne på her.
Hvordan føler du deg på dette kosholdet? Føler du deg bra? Føler du deg bedre enn på det kostholdet du hadde før?
Har du et realistisk bilde av hvor mye du skal ned? Har du mye stress i hverdagen din? Er motivasjonen for å gå ned i vekt likestilt med å ha en god helse?
Du har holdt på i ganske kort tid. Jeg selv sto stille i halvannet år, selv om jeg hadde igjn minst like mye som deg å gå ned, men jeg klarte ikke å gi opp, for helsegevinsten og følelsen i kroppen var noe jeg ikke kunne skille meg ad med. Jeg vil heller føle meg så bra, og være så frisk jeg er nå med femten kg overvekt, enn å være slank og så syk som jeg var før jeg endret kostholdet.
Et nytt kosthold bør minst prøves i tre måneder sies det. Hold ut!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat