Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-09, 09:55   #36
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Min datter ble kalt tjukk i barnehagen

Det er klart at overvekt ikke er det viktigste i livet. Det som er synd, er jo at kostholdet som fører til overvekt ofte fører til mange plager og livsstilssykdommer. Jo eldre man blir jo mer begriper man den positive betydningen av god helse.

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Hadde ingen mast med meg om vekt da jeg var unge så ville jeg vært en normal voksen i dag...sikkert noen kilo for tung etter dagens standard..men langt fra feit!

Dette stemmer sikkert når det gjelder deg, men ikke alle. For mitt vedkommende var det aldri noe mas om vekt da jeg var barn. Allikevel økte overvekten jevnt og trutt etterhvert som jeg vokste. Dette til tross for at jeg var svært aktiv som barn. Jeg har aldri hatt noen form for spiseforstyrrelser. Nå, i godt voksen alder, har jeg jo funnet ut hvilket kosthold kroppen min trives med, og jeg er i dag 30-40 kilo lettere enn for 3-4 år siden.

Hvis man først har en kropp som er flink til å lagre fett når karbohydratinntaket blir høyt nok, gjør dette seg ofte gjeldende allerede når man er barn. Jo tidligere man tilpasser seg dette faktum, jo bedre er det.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat