Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-05, 16:19   #21
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Begod

Bridget Jones og "Kill Bill", er vel ikke helt samme sjanger . men det er en ting jeg lurer på når det gjelder Kill Bill. Kan du forklare hva du syns er bra med den filmen?
Jeg like action filmer, men kill Bill syns jeg var skuffende. Det er mange så som liker den så jeg lurer på det er noe jeg ikke skjønt?

Nei jeg vet, ikke helt samme sjanger... jeg er nok ganske alt-etende innen film. Utenom tegnefilmer egentlig... Jo ja.. jeg likte Monsterbedriften kjempegodt og Shrek så ja jo kanskje likevel

Kill Bill er jo ikke som andre actionfilmer, og jeg trodde egentlig jeg bare skulle se et blodbad av en film. Men den var jo mye mer! Kjempegode skuespillere, god story som på en måte underbygde all slåssinga. Dessuten så er den jo ikke akkurat realistisk lagd og det viser den jo også (med feks blodspurtinga osv). Veldig fin musikk og synes jeg. Annerledes enn alle andre actionfilmer og ikke så mainstream...
Men smaken er som baken...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat