Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-05, 18:27   #25
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Må jo innrømme at jeg gjerne titter på Pretty Woman og Dirty Dancing.. Men mest for som avslapnings film Kose filmer det, ordentlig feel-good Trenger det innimellom. Den beste feel-good filmen er Notting Hill synes jeg da, der snakker vi skikkelig koooooose film

Ja men nettopp derfor, det er filmer som er litt fornøyelige humoristiske uten å ha krampehumor som alle diss komiseriene har.(HATER amerikanske komiserier)
Det var vel kanskje å ta litt hardt i,men jeg ser aldri på det mer. Kikka på seinfeldt for noen år siden,og av og til på cheers.

Men tilbake til film.så også American pie,og det var kanskje et par ganger jeg synes det var morsomt. Fristes ikke av å se den flere ganger vaffal Er vel blitt for gammel

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat