Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-09, 09:41   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Barna får grønnsaker hver søndag

I england er de jo ekstreme da, ungene får jo servert pomes frites på skolen, sammen med panert kjøtt.. Også har de med seg godtepose på skolen...
At foreldrene ikke kan lage mat er jo helt tragisk, har de ikke skolekjøkken feks i England?

Jeg kjenner ingen unger som ikke får servert grønnsaker daglig. Og våre barn spiser tomater og agurk som om det var frukt ( så får jeg kuttet ned på sukkeret deres, de blir så urolige av frukt..).

Denne moren som det står om i denne artikkelen er jo helt tullete, hun aner jo ikke noe om ernæring. Bare det å gi barn under 1 år så salt mat er jo galskap! Og ungene er jo blubbete... Mulig de hadde vært det uansett, men de får jo ikke mat som små kropper vokser og utvikler seg av. Og frukt er ikke grønnsaker! De skal ha det hver dag! Håper noen kan fortelle denne moren hva som skjer med ungene om de fortsetter å få slik mat.


Sist redigert av Imse : 05-05-09 kl 09:47.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat