Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-09, 14:30   #9
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Low carb megastore

[quote=Cam;712142]Kjempebra butikk! Stort utvalg, særlig de ferdige pizzabunnene så lovende ut... er jo verdt litt ekstra betaling hvis det ikke er noe en spiser hver dag, slik at det varer en stund...

Men det er vel toll på alle pakker fra utlandet på over 20 kr, er det ikke sånn? Jeg kjøpte en kjole fra USA til litt under 1000 kr (fin selskapskjole) og måtte faktisk betale ca 500 kr i toll! FIkk helt sjokk!quote]

På alt over 200 kr er det moms, ikke over 20 kr. Men handler man hos dialife.dk så har disse skrevet på pakkene at varene er mindre verdt enn de faktisk er og da slipper man gjerne å betale toll. Gjorde det på min pakke iallefall