Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-09, 00:30   #29
Vatti
Medlem

Medlem siden: May 2004
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Hmmm, jeg tror jeg må stå frem og innrømme at jeg har skrekkelig dårlige matvaner. Det har jeg hatt i mange år, men det er vanskelig å forandre. I dag har jeg startet veldig bra med eggerøre av to egg med litt fløte i og tre striper med bacon til frokost.

Så skar det seg. Fikk ikke tid til lunsj fordi det var noe jeg MÅTTE ordne, og vips var det tid for foreldresamtale, henting på SFO, raskt tur hjemom for å smøre et par brødskiver til SFO-barnet som måtte følges rett på fotballkamp. Jeg spiste selvsagt ikke skiver. Skulle spise etter fotballkampen, men da måtte det ene barnet bade og det andre slo seg helt vrang. Sambo laget spaghetti og kjøttdeig med kjøpesaus av ett eller annet merke mens jeg holdt på med å roe gemyttene/tørke etter badet. Så jeg fikk ikke spist middag fordi den var for lite ketolyse-vennlig men skulle lage meg noe etter at barna hadde lagt seg klokken syv. Men det ene barnet ville ikke sove, så da holdt vi på med legging til nærmere halv ti.. så måtte jeg lese av strømmen, svare på en mail, finne frem skoleting til i morgen........ og nå er det leggetid og jeg har bare spist egg og bacon. Jeg har bare spist frokost og nå er dagen over.

Jeg må skjerpe meg!!! Jeg må lage en ordentlig plan for hva og når jeg skal spise. I morgen skal jeg spise egg og bacon til frokost - som i dag. Men jeg skal også spise lunsj, middag og kvelds.

Hva skal dere ha til lunsj, middag og kvelds i morgen??
Jeg trenger hjelp til å komme igang med ordentlige rutiner.

Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat