Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-09, 21:59   #30
bankebenken
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
bankebenken er på en erverdig vei

Sv: Sliter med ketolysekuren

Ja ok....Den siste kommentaren min blir nok misforstått, men jeg legger den død.

Mer fett. ok.
Kan jeg strekke den til "å nesten aldri kunne spise nok fett"?

Jeg skal etter beste evne prøve å leve opp til dietten, men jeg har en jobb som varer 10,5 timer dagen, hvor jeg sitter ved en pc i et rom sammen med andre folk. Jeg føler meg ikke komfortabel med å sitte der og spise rene remser med bacon, ei heller fancy blandinger av en sammensatt lunch...jeg vet ikke. Synes (trodde) kyllingen var en god løsning....
Det er godt mulig at jeg kommer til å fortsette med det e.l. fram til jeg kommer fram til en ide til mat som "passer".
Heldigvis jobber jeg bare 7 dager om gangen, så når jeg har fri og er hjemme er det IKKE noe problem.

Det med å veie maten, må jeg venne meg til tanken på.
Jeg føler allerede jeg bruker NOK tid på å handle og lage mat, for ikke å nevnte å TENKE på mat...hva skal jeg spise? Hva KAN jeg spise? For mye? For lite? Når? VANN!!!

Ett siste spørsmål til slutt: Skal man spise mer fett selv når man er mett?
Jeg er aldri sulten sånn som jeg spiser i dag...
Hvis jeg spiser feit mat hvert eneste måltid om dagen, og blir mett, og føler meg normalt mett gjennom hele dagen. Skal jeg da også spise ENDA mer fett?

bankebenken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn mat, normale menger og mye mosjon/tidvis allevo. Svar med sitat