Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-09, 22:11   #34
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Sliter med ketolysekuren

Du kan igrunn ikke spise for mye fett, da vil du oppdage det ved en at du får en såkalt fettdiare. Noe som er normalt.
Du skal ikke spise så lenge du er mett, spis deg passe mett til hvert måltid og få i deg fett og grønnsaker i hvert måltid.
Lag sauser med seterrømme, creme fraiche og fløte. Ikke nødvendigvis i samme sausen. Da får du i deg fett. Stek alt i meierismør, ikke melange.

Hvis du vil lykkes er det viktig å tenke på deg selv og ikke hva andre vil si om ting du spiser, får du negative kommentarer så vil de raskt holde kjeft når de ser du går nedover.
Er ikke alle som veier maten sin, men dette er ganske viktig i begynnelsen til det sitter i fingrene og iallefall når du sliter med å gå ned i vekt.
Stek opp noen nakkekoteletter og ha med deg til på jobb sammen med litt grønnsaker.
Spise grønnsaker som vokser over jorda, lag fløtegratinert blomkål/ broccoli, dette metter godt og du kan ha en skål i flere dager.

Enig med deg at det går tid når det gjelder mat på denne kuren, men etter en stund så går det rimelig automatisk, har selv holdt på i snart 12 måneder og eg veier alt av karbs eg spiser og synes ting har blitt rutine og dermed tenker eg ikke så masse på det lengre.

Dropp posesausen og lag dine egne, i boka står det masse oppskrifter som du kan følge i tillegg så er oppskriftsforumet her spekket med knalloppskrifter så det er bare å prøve seg frem de dagene du har bedre tid.

Litt olje på salataen er også en veldig fin måte å få i seg fett.

Ble ett rotete innlegg dette, men prøver å svare på det du spør om å da må eg bare få ut ordene med en gang