Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-09, 14:36   #1
arvid g
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 60
arvid g er en ukjent kvalitet ved dette stadiet
Wink

Omega-3 dreper kreft-celler!

Omega-3 dreper kreft celler! Men er det helsekost?

EPA syra i marint omega-3 dreper Blodkreft! Denne viktige observasjonen er gjort ved Norske studier. Drevon et.al. Leukemia. 1998 Jun;12(6):921-9
EPA er så giftig at ved store konsentrasjoner klarer den å drepe de meget aggressive blodkreft cellene!
Men nettopp EPA svekker vårt forsvar mot kreft!

The cytotoxicity caused by EPA and its metabolites (15 mg. of EPA per liter killed over 90% of a certain type of macrophage) isn't inhibited by vitamin E !!
Fyfe and Abbey, 2000.
Switzer, et al., 2003
Kun 15mg(det er meget lite) av EPA, i1liter væske, dreper altså 90% av ”Killer cellene” ! Og det hjelper ikke med mer E vitamin, omega-3 syrene ødelegger den også! For lite metta fett(melke/kokosfett) og for mye omega-6 fra planter og omega-3 fra fisk, gir deg kreft!
The long-term effects of omega-3 are specifically cause damage to :
The brain, liver, skin, thymus, and heart, and accelerate the progression of diseases such as atherosclerosis, stroke, diabetes, and cancer. "These results suggested that the increase in the n-3/n-6 ratio of dietary fat with the fixed PUFA(omega-6&omega-3)-to-saturatedfatty acid(melk/kokos fett) ratio cannot suppress the mammary carcinogenesis but can promote development of tumors!."
Gonzalez, 1988; Klein, et al., 1990).


3 Ukers(5år på folk?) studie på 3 grupper Rotter!
Man podet 1 stk. kreft svulst på rottene. Gruppe1 fikk ”vanlig” mat,gruppe2 tilsatt omega-6 plantefett og gruppe3 omega-3 fiskefett!.
Etter kun tre uker var det i omega-6 gruppa 5stk.svulster og 500% øking i volumet av dem! I omega-3 var det 10stk.svulster og hele 1000% øking i volum!
This finding has serious implications for the treatment of cancer patients with fish oil diet to fight cachexia (avmagring)!!
Cancer Res. 1998 Aug 1;58(15):3312-9.

Drevon et.al mener bestemt at vi må spise enda mer Marint Omega-3. Dette er en stupid og meget farlig konklusjon,hvis overbevisning kommer fra egne studier inne i et laboratorium. Som derer har lest er det helt andre effekter som fra omega-3 inne i kroppen!Christian Drevon har fått tilsendt mange fakta-skriv fra meg angående dette! Så nå vet han alt om dette! Hvorfor fortsetter han da å reklamere for omega-3?
Nå går han/de så langt at de tilbyr en hjemmetest for å sjekke ditt innhold av omega-3 og verdiene er satt slik at alle vil ha for lite. Hensikten er at vi skal spise mer av dette giftige fettet. Hva tjener de på dette? Jeg fikk denne mailen fra ham her en dag:

”Vennligst ikke forurens min e-post med disse meldingene”.!!
Christian A. Drevon. Professor MD, PhD

Personlig ville jeg aldri brukt Drevon som ernærings rådgiver!

Arvid Gerhard. 6/5-09.

arvid g er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kroppens behov Svar med sitat