Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-09, 14:49   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Omega-3 dreper kreft-celler!

Kjære Arvid...

Jeg lurer på hvordan hverdagen din generelt er. Klarer du glede deg over de små gleder? Klarer du spise maten du blir servert med nytelse? Eller er dagene dine like mye preget at hvis om atte som alt det du skriver om??

ALT er med på å ta livet av oss. Den dagen vi ble født fikk vi dødsddommen. Men vi kan da ikke gå rundt og tenke på det hele tiden! Nyt dagene og nyt livet og ikke vær så opphengt i hva som en gang i verden skal ta livet av deg. Det KAN være omega 3, men det kan like gjerne bli en svømmetur i en lagune, eller at du setter DEN megasunne pølsa i vrangstrupen.

Men dette er MIN mening da..